Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΣ ΜΑΣ

Ποιο είναι το µεγαλύτερο πρόβληµα των γυναικών σήµερα όσον αφορά την προσωπική τους ζωή;
Πρόκειται για τεράστιο θέµα και αυτό που χρειάζεται είναι να καταλάβουµε και να µάθουµε τι θέλουµε και πώς να διεκδικούµε τον άλλον। Πρέπει να µάθουµε να δίνουµε πράγµατα γιατί µόνο τότε θα πάρουµε πίσω κι εµείς.
Πόσο σηµαντικό ρόλο παίζει το σεξ σε µια σχέση;
Πολύ σηµαντικό। Τελικά όµως αυτό που έχει σηµασία, για να διατηρηθεί µια σχέση σε βάθος χρόνου, είναι η καλή επικοινωνία ανάµεσα στο ζευγάρι. Μπορεί όλα να ξεκινούν από το καλό σεξ, αλλά δεν καταλήγουν απαραίτητα εκεί. Αν το σεξ σε ένα ζευγάρι δεν είναι καλό, στην πορεία θα δηµιουργηθούν προβλήµατα. Καλό είναι να υπάρχει ισορροπία σε όλους τους τοµείς.
Ποιο είναι το προσωπικό σας µυστικό για επιτυχηµένη ερωτική ζωή;
∆εν έχω κάποιο µυστικό. Είµαι ο εαυτός µου, είµαι ακοµπλεξάριστη και απενοχοποιηµένη. Είµαι ξεκάθαρη τους ανθρώπους, δεν κρύβοµαι και δεν προσποιούµαι κάτι που δεν είµαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: